|   |  Ustaw jako stronę startową  | Mapa strony  |  Pomoc |  Wyślij SMSa:  |  Plus GSM |  Orange | 


Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska

inż. Magdalena Uniłowska
tel.: (081) 58 44 465, pokój nr 5
e-mail:


Zakres obowiązków:
Organizowanie i koordynacja prac związanych z opracowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
Organizowanie i koordynacja prac związanych z opracowaniem miejscowego planu przestrzennego zagospodarowania, przyjmowanie wniosków do planu, badanie spójności rozwiązań planu ze studium, wyłożenie planu do publicznego wglądu, przyjmowanie protestów i zarzutów, rozpatrywanie protestów i zarzutów;
Prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie materiałów związanych z tymi planami, przechowywanie planów także nieaktualnych;
Przekazywanie wojewodzie i staroście kopii planów przestrzennego zagospodarowania;
Dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym;
Przeprowadzanie analizy wniosków w sprawie sporządzenia lub zmian planu;
Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji sprzecznej z ustaleniami planu przestrzennego zagospodarowania;
Orzekanie w drodze decyzji o sposobie tymczasowego zagospodarowania terenu;
Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
Stwierdzenie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku, gdy inny wnioskodawca uzyskał pozwolenie na budowę albo decyzja wydana została niezgodnie z planem;
Badanie zgodności decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, jeżeli dotyczą one zagospodarowania terenu z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania;
Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
Wydawanie zaświadczeń oraz wyrysów i wypisów z miejscowego planu przestrzennego zagospodarowania;
wykonywanie zadań z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności:
a) prowadzenie spraw z zakresu ustawy "O ochronie i kształtowaniu środowiska" oraz ustawy "o utrzymaniu porządku i czystości w gminach" w tym m.in.: – podejmowanie działań zmierzających do utrzymania porządku i czystości na terenie gminy,
b) prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów oraz kar za samowolne ich usunięcie,
c) prowadzenie rejestru decyzji dotyczących kar pieniężnych za naruszenie wymagań ochrony środowiska,
d) likwidowanie składowania odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych,
e) tworzenie warunków do selektywnej zbiórki, segregacji i składowania odpadów przygotowanych do wykorzystania,
f) wydawanie zezwoleń na wykonywanie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych, wyrażanie zgody na miejsce oraz sposób gromadzenia odpadów,
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
Ochrony powietrza atmosferycznego oraz ochrony gruntów rolnych i leśnych;
Dokonywanie zakupów majątkowych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych;
Dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
Prowadzenie ewidencji zabytków;
Prowadzenie spraw z zakresu sprawowania opieki nad cmentarzami wojennymi i grobami poległych;

Formularz kontaktowy

Imię i Nazwisko:
Twój e-mail:
Temat
Wiadomość:

Drukuj Powrót Do góry


Elektroniczny Urząd

Biuletyn Informacji Publicznej

Wieści z Rybczewic

Mapa Gminy

Centrum Kształcenia na Odległość

Program Integracji Społecznej

LGD "Doliny Giełczwi"

Szlak Jana III Sobieskiego

Dane teleadresowe

Gmina Rybczewice
Rybczewice Drugie 119,
21-065 Rybczewice
tel.:   (081) 585 40 03,
fax.:   (081) 585 40 18;
e-mail:
GG: 3369617

Skocz do kategorii


POLECAMY:

Projekt i wykonanie: … Aktualizacja: Liczba odsłon