Inspektor ds. ewidencji ludności i archiwum zakładowego
Elżbieta Smarzak
tel.: (081) 58 44 470, pokój nr 10
e-mail:
Zakres obowiązków:
- dokonywanie zameldowania na pobyt czasowy;
- wydawanie decyzji o wymeldowaniu;
- przyjmowanie informacji od właściciela (zarządcy), wynajmującego, najemcy i niektórych innych osób o stałym lub czasowym pobycie osób w ich lokalach;
- wydawanie zaświadczeń o zgubieniu dowodu osobistego;
- wydawanie dowodów osobistych;
- prowadzenie ewidencji ludności;
- obowiązek dokonania na podstawie zgłoszenia zameldowania i wymeldowania;
- prawo żądania od osób, których dotyczy obowiązek meldunkowy, przedstawienia danych niezbędnych do zaktualizowania ewidencji ludności;
- Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom, prowadzenie ewidencji nazw miejscowości;
- Prowadzenie archiwum zakładowego;
- Zastępowanie podczas urlopu lub dłuższej nieobecności zastępcę kierownika USC;
Formularz kontaktowy