Inspektor ds. obsługi organów gminy i działalności gospodarczej
Elżbieta Cur
tel.: (081) 58 44 461, pokój nr 3
e-mail:
Zakres obowiązków:
- Obsługa biurowa i organizacyjna rady, komisji oraz przewodniczącego rady;
- Organizacyjne przygotowanie sesji rady i posiedzeń komisji;
- Czuwanie nad prawidłowym przygotowaniem materiałów na sesje rady i posiedzenia komisji;
- Sporządzanie protokołów z posiedzeń rady i komisji;
- Prowadzenie rejestru uchwał rady, wniosków i opinii komisji, interpelacji radnych oraz postulatów i wniosków wyborców - czuwanie nad ich terminowym załatwieniem;
- Obsługa dyżurów przewodniczącego rady;
- Stwarzanie radnym warunków do prawidłowego wykonywania mandatu radnego;
- Pośredniczenie w przepływie informacji między radą i komisjami;
- Opracowywanie projektów planów pracy rady i komisji;
- Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał rady odpowiednim stanowiskom pracy;
- Terminowe przekazywanie organom nadzoru uchwał podjętych przez radę;
- Przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego, Biuletynie Informacji Publicznej oraz ogłaszanie na tablicy ogłoszeń urzędu i w miejscach publicznych gminy uchwał rady;
- Rejestrowanie wniosków o udostępnienie dokumentów dotyczących wykonywania przez gminę zadań publicznych;
- Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem zebrań, posiedzeń i spotkań organizowanych przez wójta oraz protokołowanie tych czynności;
- Prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego i udostępnianie go;
- Prowadzenie centralnego rejestru umów cywilno-prawnych;
- Obsługa centrali telefonicznej, nadzór na sprawnością sieci telefonicznej
- Prowadzenie spraw kadrowych Urzędu
- Prowadzenie spraw w zakresu działalności gospodarczej, w tym:
prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,załatwianie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na działalność gospodarczą w zakresie przewidzianym odrębnymi przepisami na podstawie upoważnienia, załatwianie spraw związanych z czasem pracy placówek handlowych i usługowych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczanie opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, określanie zgodności usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych i warunków sprzedaży tych napojów z zasadami określonymi w uchwale rady; - Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia
- Zastępowanie podczas urlopu lub dłuższej nieobecności pracownika ds. rolnictwa, obrony i mienia komunalnego
Formularz kontaktowy